SIMPOZION NATIONAL

In data de  22 Mai 2010 va avea loc SIMPOZIONUL  NAŢIONAL cu tema “DE NOI DEPINDE VIITORUL”.

Detalii in atasamentul de mai jos.

simpoz.22mai

2 responses to this post.

  1. Posted by dania on 28/05/2010 at 16:31

    am participat si eu la acest simpozion si sincer mia placut ca am depus un mare efort……………..

    Răspunde

  2. Posted by Stana Murgeanu on 22/06/2010 at 00:12

    La simpozion am fost impresionata in primul rand de atmosfera calda si placuta pe care am simtit-o de cum am pasit in scoala.Am apreciat munca depusa de organizatori,spectacolul prezentat si costumele nationale pe care le-au purtat copiii.Si sunt convinsa ca la reusita acestui simpozion a fost munca in echipa a intregului personal didactic din scoala.
    Felicitari cadrelor didactice din aceasta scoala minunata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

